Wish me luck :)

Assalamualaikum, heyhey
Tahun nihh aku terpkse
Countdown birthday aku. Haha
Sebelum ni aku tak penah ksh pun bile
Tibe tibe jea dh smpai waktunye
Tp tahun nihh, tarikh birthday sme dgn tarikh pspm aku.
Yupp last exam utk aku kat matrik nih
Penentu utk aku.
Urghh seram jea. Hope hri tuh akn jd hri yg indah
Aku blh jwb exam dgn baek.
Memandang aku asyik pkir psl tarikh pspm tuh
Membuatkan aku terpikir psl birthday aku skali
Tbe tbe rse mcm nk request hadiah laa tahun nihh
Hmm, aku tgk tahun ni byk org dpt cupcake
Teringin nk dpt cupcake jgk! Yg byk byk
Yang sgt creamy. Awww. Wrne merah lagi. Bestnyeee!
Tp dkt spe aku nk mntak nihh?
Dkt spe lagi kan.
My lovely mom laaaa. Tp malu laaa sy.
Tak pernah request nk hdiah ape.
Selalunye birthday aku akn berlalu mcm tuh jea.
Nk mntak pejah buatkan cupcake
Mcm harapan jea -.-
Orrr, aku jealaa buat utk diri aku sendiri. Hewhew
Tp tak reti laaa nk buat cntik2. Cream wrne merah sume.
Nnt yang jd wrne htam jea -.-
Ape ssh beli la utk diri sendiri
Pun boleehh ape. Haaa. Dh la
Dh dpt dh idea mcm mne nk pstikan aku dpt cupcake
Hahaha.
Wish me luck for my exam and the cupcake :)

No comments: