Mengapakah?

Ya Allah, aku ingin mengadu padaMu
Mengapakah kau memberi ujian sebegini?
Apaekah salahku, ya Allah?
Aku insan yang lemah.
Sesungguhnye tiade kuase aku,
Melainkan dariMu ya Allah.
Kasihanilah aku
Berilah aku kekuatan
Andai perkare buruk ini
Merupakan hikmah untuk ku
Aku rela ya Allah
Tp jgnlah kau biarkan aku terus hanyut
Kembalikanlah aku pada jalan yang kau redai
Aku memohon ya Allah
Ampunilaaa segale dose ku
Aku mengharapkan sinar akn hdir dlm hdupku
Jgnlah biarkan aku terus sesat
Sesungguhnye org yang kau uji
Adelah org yang kau syg
Sesungguhnye tidak akn
Kau turunkan ujian
Jika aku tdk mampu mengharunginye
Namun, bantu la aku ya Allah
Aku tidak berdaye.
Sygi laahhh aku
Jgn biarkan aku terus berade dlm dosa
Kasihani lah aku
Jdkan aku wanita solehah
Yang sentiase mengharap redaMu di setiap langkahku
Lindungi lah aku
Dr nafsu dan syaitan yang direjam
Amiin ya rabbal alamin

No comments: