bear =='


i do hate bear! sbb aku alahan dgn bulu2 bagai. and aku rse cm xfunction jea klo ade bear punn. untk ape nta ade mnde alah tuhhh.

taaaaapppppppiiiiiiiiii,
bear kat ats tuhhh dh buat aku gile. aku nk sgt die. first time aku tgk die, aku terus jtuh cinte. hahaha. act, aku xpenah jmpe bear wrne merah. i mean beruang yg mcmtuhh laa. slalunye, wrne chocolate en.

setiap kali aku pegi pavi mst aku dtg kdai 'miss T' nihh! nk pulak die sblh surau. haihh. amoi kdai tuhh pun dh knl aku. jmpe jea aku mst syum. haha. mst die bengang. asyk dtg tp xbeli2 punnn. hei, satu hri nnt aku akn beli laaahhhh! tggu laaahhh! hha.

act, bile aku pkir function bear dgn hrge die sumpah xberbaloi. klo 60 or 70 inggit dh lme aku angkat dh. tp hrge die 100. perrhh. aku bkn ske sgt bear pun. tp sbb die meraahhh. so conclusion nye, aku naaakkk beli jgk! tp tggu aku ade duet. haha. tggu i taauuu syg :)

No comments: