already eighteen :)

yeahh, skg aku dh lapan belas! ape ade dgn lapan belas ehh. org sume kecoh2 bagai. yg aku tahu, aku boleh tgk movie 18sx enn! aaww. hahaha. tp ni malaysia kan. 18 or tak 18 pun still ade cut ==' urghhh! kacau jea. hahaha.

act, aku nk bgtau bile aku dh berumur 18 nihh. aku kne duduk rumahh. yeahh! klo mmbe2 aku yg laen sume tggu 18 sbb parents dorg bebas kan dorg. tp aku dh dpt kebabasan tuh dlu. so now, aku kne jge diri dgn duduk rumah sje. nk klua kne jarang2. hha.

mak sy kate, sbb sy dh jd ank dare :) arghh! aku rse cm aku bdk2 jea lagi. haihh. mak sy kate, kite kne jge diri kite. jgn kat merate2 tmpt org blh nmpk kite. mak sy ckp, klo duk umah tuhh nmpk mahal skit. hehe. skali skale klua tuhh boleh laa.

mak sy ckp lagi, sy dh boleh kwen :) hahahaha. mengarut jea. ade kea patut die wish birthday then kate, klo kau nk kwen dh boleh dh nihh. ade jea calon kwen jea laa. mama tak kesah jnji ank2 ske. mne pilihan ank2 tuh la pilihan mama. oke, sgt klaka. aku gelak jea time tuh. xtau nk ckp ape.

btw, thnks mama n abah sbb besarkan baby. tahan kerenah baby. yg pemalas nihh. haha. im so proud to have parents just like you. btw, aku bgge aku dh 18 tp masih suci. hahahaha. thnks sbb mama ngn abh dh berjye didik baby. syg mama ngn abh! *kt sni ckp mcm2. dpn2 segan laa. hha

No comments: