klu gembire mesti ade sedihnye!!!!

Gembira:
a) x kne suntik kancing gigi!!!
b) dak class wish bezday!!!
c) dapat adiah guitar kecik dr b0b!!! (die mmg bg adiah kat sume owg jgn pikir laen lak, erk?)
d) dapat 2 adiah dari tqa!!!!(siap maen hide n seek agi!!!)
e) dapat adiah dari sume owg!!!!(frienship adlh adiah plg b'harge)

Sedih:
time aku balik well of corse gembira dpt adiah tp tibe2 abg aku tye
"asl ko dpt adiah?? bezday ko erk???bile??? " aku x kesah sgt sbb laki mmg cam2!!!!
mse 2 aku tgh nk naek ats c0z x sbr nk bukak adiah!!!!
then
aku terdgr mk aku ckp esk!!!
mk aku ckp ari ni 21!!!
dasyat sungguh mk aku!!!!
then bile mk aku t'sedar bhwe smlm dh 22!!!
mk aku jerit dari ckp amende ntah(wish bezday)

aku akn lagi gembire klu mk aku x wish...berkecai ati aku, sial!!!
sbb aku pikir mk aku tau smlm bezday aku cume die x wish
tp bile die wish
bru aku tau yg mmg die x igt dan baru pasan!!!!pedih dowh ati!!!!!
klu wish sebelum smlm ok ag ni dh lepas!!!!
klu kwn2 2 aku phm ar sbb aku x dtg skolh smlm
ni mak aku yg seharian berade ngn aku smlm...
hish x tau nk ckp ape la!!!!

tp mak aku x dek la kejam sgt die tye nk diah ape(jerit dari bwh)
dan aku x gembire skit p0n ble die tye sakit ati adew ar!!!!
dan aku x dek mood utk time adiah dr mak aku!!!!

aku igin nyate kn disini:
tq kpd kwn2 aku n kuarge mk ngah aku also akak aku!!!!
aku sayang korang sume!!!!
muahx!!!!

6 comments:

batrisyia said...

weyh terhru dow ahaha happy belated birthday tO yOu wanie ehehe wlaupon aq da wish

shina said...

alaa.jgn r sedih2.mak ko trclap aribln je.bknnye sje wt2 lupe pon.

azwa azahari said...

hehe,
aku syg korg!!!
korg slalu bg support!!!

syg sgt2!!!!
-tq sheena n bat!!!!

Atiqah Syairah Asri said...

salah dong! aku bagi tiga la!
video tu tak kira hadiah erk?

Atiqah Syairah Asri said...

syg kauuu jugak!
muahxxx.

azwa azahari said...

a'ah
sowy aku lpew lak!!!

ok!!!
CORRECTION
tqa bg tiga adiah!!!!

hehehe!!!!